Działalność edukacyjna i konsultacje prawne

Zdjęcie przedstawia logo Wrocławskiego Centrum Seniora
Zdjęcie przedstawia logo Wrocławia - miasto spotkań

19 MARCA 2018

Zapraszamy wszystkich Seniorów na bezpłatne konsultacje w sprawach konsumenckich (czyli umowach zawieranych z przedsiębiorcami dla celów prywatnych). Jeśli Seniorzy mają problem z nieuczciwym przedsiębiorcą, zostali oszukani przy zawieraniu umowy, reklamacja Seniora została odrzucona, oferujemy naszą pomoc i poradę wykwalifikowanych specjalistów. Najbliższe spotkanie odbędzie się w dniu 26 marca 2018 roku w godzinach 11-13 we Wrocławskim Centrum Seniora, s. 28.

17 STYCZNIA 2017

Z przyjemnością zapraszamy na prelekcję pt. Jak bezpiecznie zawrzeć umowę, którą Stowarzyszenie AQUILA poprowadzi w ramach obchodów Dnia Babci i Dziadka organizowanego we Wrocławskim Centrum Seniora. Wykład odbędzie się w dniu 2.02.2017 w godz. 12-14 roku w sali 210. W trakcie prelekcji Seniorzy nie tylko uzyskają wiele cennych informacji dotyczących ich jako konsumentów, ale również będą mogli w ramach panelu dyskusyjnego omówić nurtujące ich zagadnienia konsumenckie.

16 STYCZNIA 2017

Serdecznie zapraszamy w dniu 20.01.2017 roku w godz. 10 – 18 do Centrum Handlowego Marino, gdzie Wrocławskie Centrum Seniora organizuje Dzień Babci i Dziadka. W ramach wydarzenia przewidziano dla Seniorów wiele atrakcji. Stowarzyszene AQUILA  w ramach swojego stoiska będzie dla Państwa dostępne przez całą imprezę.

28 GRUDNIA 2016

Miło jest nam poinformować, że w roku 2017 będziemy prowadzić dla Seniorów we Wrocławskim Centrum Seniora bezpłatne konsultacje w sprawach konsumenckich (czyli umowach zawieranych z przedsiębiorcami dla celów prywatnych). Jeśli Seniorzy mają problem z nieuczciwym przedsiębiorcą, zostali oszukani przy zawieraniu umowy, reklamacja Seniora została odrzucona, oferujemy naszą pomoc i poradę wykwalifikowanych specjalistów.

Spotkania odbywać się będą w każdy czwarty poniedziałek miesiąca w godzinach 11-13 we Wrocławskim Centrum Seniora, s. 28. Konkretne daty spotkań to: 23.01, 27.02, 27.03, 24.04, 22.05, 26.06, 25.09, 23.10, 27.11.

Osoby zainteresowane skorzystaniem z naszych porad proszone są o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem telefonu Stowarzyszenia  71 74 000 22 (czynny pn. – pt. w godz. 9-15).

11 PAŹDZIERNIK 2016

Stowarzyszenie w ramach prowadzonych działań edukacyjnych od maja 2016 roku prowadziło cykl spotkań we Wrocławskim Centrum Seniora. W trakcie zajęć poruszane były zagadnienia, z którymi seniorzy spotykają się na co dzień. Wśród poruszanej problematyki omówione zostały takie kwestie jak gwarancja i rękojmia ze wskazaniem podobieństw i różnic między tymi pojęciami, wskazówki dotyczące tego, z której instytucji lepiej korzystać i dlaczego, praktyczne aspekty związane z reklamowaniem towarów przez konsumentów, wskazówki dotyczące tego w jaki sposób reagować w przypadku negatywnego stanowiska przedsiębiorcy na złożoną reklamację. Ponadto w trakcie spotkań z seniorami poruszone zostały również zagadnienia związane z nieuczciwymi działaniami ze strony przedsiębiorców telekomunikacyjnych, których ofiarami najczęściej padają osoby starsze, a które są w ostatnim czasie dość powszechnie spotykane. Obok wskazania na czym polegają nieuczciwe praktyki i jakie są konsekwencje zawarcia umowy w wyniku stosowania tychże praktyk seniorzy dowiedzieli się co można zrobić w sytuacji, w której padło się ofiarą nierzetelnego przedsiębiorcy telekomunikacyjnego oraz gdzie można szukać pomocy.