Szkolenia

Prawa konsumenta to nasza specjalizacja. Pomagamy przedsiębiorcom ograniczać koszty związane ze sporami z konsumentami. Nasze szkolenia są praktycznym przewodnikiem dla firm po świecie reklamacji, zwrotów, praw i obowiązków.

Wiemy, czego potrzebuje biznes
Przepisy często mogą być niejasne, a procedury skomplikowane. Dlatego kładziemy nacisk na najważniejsze z punktu widzenia prowadzenia biznesu aspekty prawa konsumenckiego. Dzięki naszemu doświadczeniu wiemy, jak zmniejszać koszty generowane przez spory z konsumentami i pomagamy polepszyć relacje z klientami w obszarach regulowanych przez prawo konsumenckie.

Prawa konsumenta to nasza specjalizacja
Każdego miesiąca pomagamy ponad 2000 konsumentom z całej Polski. Dzięki temu wiemy jakie są najczęstsze problemy związane z prawem konsumenckim. Spotykamy się nie tylko z typowymi trudnościami związanymi z reklamacją czy zwrotem towaru, ale rozwiązujemy też skomplikowane przypadki, w których potrzebna jest zarówno znajomość przepisów, jak i wieloletnie doświadczenie.

Dla kogo
Zachęcamy do sprawdzenia, które szkolenie odpowiada potrzebom Państwa biznesu.

Praktyczne zastosowanie przepisów
Podczas szkolenia wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie naszych prawników i przekazujemy Państwu wiedzę, której nie można znaleźć w podręcznikach. Dzięki znajomości aktualnych problemów i zmian prawnych, a także możliwości zadawania pytań prowadzącym, szkolenia są praktycznym przewodnikiem po dedykowanych Państwu aspektach prawa konsumenckiego.

Korzyści dla Państwa firmy
– obniżenie kosztów bieżącej obsługi prawnej,
– poprawa jakości obsługi klientów,
– większa wydajność pracowników,
– oszczędność czasu przeznaczanego na ewentualne spory w skomplikowanych sprawach,
– uniknięcie kar nakładanych przez organy administracyjne,
– umiejętność samodzielnej oceny ryzyka w przypadku potencjalnego sporu z konsumentem,
– więcej zadowolonych klientów, którzy będą wracać do Państwa firmy,
– wzrost komfortu pracy osób przeszkolonych.

Koszt szkolenia
Koszt szkolenia zaczyna się od 500 zł brutto i ustalany indywidualnie w zależności od jego formy (stacjonarna lub online), liczby uczestników oraz zakresu.


Kontakt
Zadzwoń: 71 74 000 22 lub napisz na kontakt@prawo-konsumenckie.pl.
Wspólnie znajdziemy wariant szkolenia odpowiadający potrzebom Państwa firmy.

Wielkość czcionki
Kontrast