Szkolenie z obsługi reklamacji

Obsługa reklamacji w Twojej firmie wymaga poprawy? Chcesz działać w tym zakresie sprawnie i efektywnie, oszczędzając pieniądze oraz czas? Wybierz zatem nasze szkolenie i wyposaż swoich pracowników w najlepsze narzędzia i umiejętności w zakresie obsługi procesu reklamacyjnego.

Prawo konsumenckie i procesy reklamacyjne nie mają przed nami tajemnic. To 10 lat naszego zawodowego doświadczenia oraz ponad 100 tysięcy prowadzonych spraw. Dodatkowo, dla naszych Klientów opracowujemy i wdrażamy rozwiązania, które najlepiej przekładają prawną teorię na codzienną praktykę funkcjonowania firmy.

Dlaczego warto skorzystać ze szkoleń z obsługi reklamacji?

Nasze szkolenie z obsługi reklamacji dostarczy Twoim pracownikom wiedzy i umiejętności m.in. w zakresie:

  • szybkiej i sprawnej realizacji reklamacji,
  • identyfikacji reklamacji nieuzasadnionych,
  • obsługi tzw. trudnych reklamacji.

To prosta i wygodna droga do usprawnienia reklamacji w Twojej firmie, wygenerowania oszczędności i ochrony biznesu przed negatywnymi skutkami nienależycie wykonanych procedur czy błędów związanych z obsługą reklamacji.

Proponowane szkolenie z obsługi reklamacji to wysoka wartość merytoryczna w połączeniu z praktyką. Uczestnicy zajęć mogą sprawdzić swoją wiedzę i umiejętności w realizacji konkretnych przypadków, przygotowując się w ten sposób do zadań, jakie stawia przed nimi zawodowa codzienność.

Obsługa reklamacji – szkolenia dla pracowników

Każde nasze szkolenie traktuje proces reklamacyjny kompleksowo i w taki też sposób przygotowuje uczestników do obsługi reklamacji w ich pracy zawodowej. Proponowane przez nas rozwiązania, jak weryfikacja i przygotowanie regulaminów sprzedaży, dodatkowo usprawniają realizację procedur reklamacyjnych w firmie, ograniczając ryzyko prawne związane z jej funkcjonowaniem.

Zadzwoń – 607 898 009 lub skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego: