Trening dla osób odpowiedzialnych za obsługę reklamacji

– przeszkolimy Twoich pracowników dostarczając umiejętności, dzięki którym będą w stanie efektywnie obsłużyć każdą sprawę i szybko zidentyfikują niezasadne reklamacje

– nauczymy Twoich pracowników jak obsługiwać tzw. trudne reklamacje

– zabezpieczymy Twoją firmę przed negatywnymi skutkami niewłaściwie obsłużonej reklamacji (np. przed automatycznym uznaniem reklamacji za zasadną)

Zapraszamy do współpracy z nami:

– od 10 lat zawodowo zajmujemy się prawem konsumenckim

– rozwiązaliśmy ponad 100 000 spraw z zakresu prawa konsumenckiego

– posiadamy bogate doświadczenie w prowadzeniu spraw sądowych z zakresu prawa konsumenckiego

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń – 572 327 687 lub napisz – kontakt@prawo-konsumenckie.pl

Wielkość czcionki
Kontrast