REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§ 1
Zakres przedmiotowy
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Serwisu www.prawo-konsumenckie.pl.
§ 2
Słowniczek
Wyrażenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
- Serwis – strona internetowa dostępna pod adresem www.prawo-konsumenckie.pl, prowadzona przez Usługodawcę,
- Usługodawca – Stowarzyszenie Ochrony Konsumentów Aquila z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Kolistej 6/19 (kod pocztowy 54-152), NIP 8942938271, KRS 0000296781
- Użytkownik– osoba korzystająca z zasobów Serwisu.
§ 3
Prawa autorskie
- Serwis jest utworem w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i wszelkie prawa autorskie przysługują wyłącznie Usługodawcy.
- Usługodawca oświadcza, że wszelkie materiały zamieszczone w Serwisie, w tym materiały tekstowe, zdjęciowe, graficzne oraz ich układ stanowią własność intelektualną Usługodawcy bądź podmiotów trzecich.
- Usługodawca wyłącza możliwość kopiowania, powielania, modyfikacji, dystrybucji bądź innych form komercyjnego wykorzystania materiałów będących własnością Usługodawcy, o których mowa w ust. 1, bez uprzedniej pisemnej zgody Usługodawcy.
§ 4
Wymagania techniczne
W celu korzystania z Serwisu wymagane jest posiadanie przez Użytkownika komputera lub innego urządzenia końcowego mającego dostęp do sieci Internet.
§ 5
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Usługodawca świadczy usługę drogą elektroniczną poprzez nieodpłatne udostępnienie Użytkownikom treści dostępnych w Serwisie.
- Usługodawca dołoży należytej staranności, aby treści zamieszczane w Serwisie były możliwie najwyższej jakości merytorycznej.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości skorzystania przez Użytkownika z Serwisu z przyczyn niezależnych od Usługodawcy.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za sposób użycia przez Użytkownika treści uzyskanych w ramach Serwisu.
§ 6
Zgłaszanie nieprawidłowości
- Każdy Użytkownik w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości związanych z funkcjonowaniem Serwisu uprawniony jest do zgłoszenia tego faktu przykładowo poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@prawo-konsumenckie.pl bądź w formie listownej na adres Usługodawcy.
- Zgłoszenie Użytkownika powinno zawierać dane adresowe Użytkownika, (np. imię i nazwisko lub nazwę Użytkownika, adres e-mail), a także dokładne wskazanie nieprawidłowości, której dotyczy zgłoszenie wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.
- Usługodawca ustosunkuje się do otrzymanego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty jego otrzymania.
- Odpowiedź zostanie wysłana Użytkownikowi w formie, w jakiej Usługodawca otrzymał zgłoszenie, na adres wskazany w zgłoszeniu.
§ 7
Zmiany Regulaminu
- Usługodawca zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w niniejszym Regulaminie, o czym poinformuje przed wprowadzeniem zmian na stronie internetowej Serwisu.
- Usługodawca poinformuje o fakcie dokonania zmiany Regulaminu poprzez zamieszczenie na stronie internetowej Serwisu informacji o dokonaniu zmian i zamieszczenie ujednoliconego tekstu zmienionego Regulaminu oraz wskazanie, które z dotychczasowych zapisów Regulaminu uległy zmianie.
- Zmiana Regulaminu może nastąpić w każdym czasie, w szczególności z ważnych przyczyn technicznych, prawnych i/lub organizacyjnych, bez konieczności uzasadniania tych przyczyn.
§ 8
Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin udostępniany jest Użytkownikom nieodpłatnie, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie oraz utrwalanie jego treści.
- Niniejszy Regulamin jest dostępny na stronie internetowej prawo-konsumenckie.pl/regulamin.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej prawo-konsumenckie.pl/regulamin.
- Wszelkie spory wynikłe z tytułu świadczenia przez Usługodawcę usług będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo i rzeczowo sąd powszechny.
- Dla wszelkich stosunków prawnych, wynikających z niniejszego Regulaminu, właściwe jest prawo polskie.
- Do spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.