Z ogromną przyjemnością prezentujemy Wam nowy serwis centrumkonsumenckie.pl, dzięki któremu rozwiązanie znacznej części Waszych codziennych spraw konsumenckich jest na wyciągnięcie ręki! Wystarczy jedynie dostęp do Internetu, żeby natychmiast w przystępny i jasny sposób uzyskać poradę konsumencką. Korzystać z naszego portalu bez problemu mogą również osoby z niepełnosprawnościami – strona przygotowana jest zgodnie ze standardem WCAG 2.0.
Poznaj swoje prawa, nie daj się oszukać i bezpiecznie korzystaj z możliwości jakie daje nam świat – wejdź na centrumkonsumenckie.pl!
Portal centrumkonsumenckie.pl automatycznie generuje poradę prawną, która zawiera konkretne kroki, jakie powinieneś podjąć w danej sytuacji. W przypadku spraw skomplikowanych (np. wymagających analizy dokumentów) znajdziesz informację, gdzie możesz szukać bezpłatnej pomocy.
Serwis centrumkonsumenckie.pl zastąpił uruchomiony przez nas w 2019 roku portal e-konsument.com. Nasz poprzedni portal powstał jako innowacyjne, bezpłatne narzędzie on-line, którego zadaniem było wspieranie konsumentów w sytuacjach, w których napotkali problem konsumencki, np. gdy chcieli zareklamować produkt lub usługę, rozwiązać umowę, gdy zgubiono ich bagaż itp. Portal e-konsument.com powstał dzięki wsparciu finansowemu Narodowego Instytutu Wolności, uzyskanego w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2014-2020.