Skip to content
Prawo Konsumenckie
  • Aktualności
  • Pomoc konsumentom
    • Porady, interwencje, przygotowywanie pism
    • Pomoc prawna w sprawach sądowych
    • Wzory pism
    • Pomoc konsumentom dotkniętym nieuczciwymi praktykami
    • Serwis E-konsument
    • Interwencje u przedsiębiorców
    • Instytucje pomagające konsumentom
  • Edukacja
    • Poznaj swoje prawa
    • Uczymy młodych Wrocławian- harmonogram spotkań
    • Działalność edukacyjna i konsultacje prawne
    • Materiały edukacyjne
  • TV Konsument
    • Zobacz kanał
    • Informacje
  • Dla firm
    • Budowa i weryfikacja procesów reklamacyjnych
    • Trening dla osób odpowiedzialnych za obsługę reklamacji
    • Eliminacja ryzyk związanych z prawem konsumenckim w procesie sprzedaży
    • Weryfikacja i przygotowanie regulaminów sprzedaży
    • Doradztwo dla firm w zakresie prawa konsumenckiego
    • Zabezpieczenie obrotu danymi osobowymi klientów (RODO)
    • Warto wiedzieć
      • Sposoby reklamowania wadliwego towaru
  • O nas
    • Stowarzyszenie
    • Nasze cele
    • Zespół
    • Statut
    • Władze
    • Sprawozdania
    • Zakończone projekty
    • Kapitał żelazny
    • Rzecznictwo na rzecz sektora
    • Aquila linki
    • Nasi partnerzy
  • Kontakt
  • Wesprzyj
    Wesprzyj
  • Start
  • Materiały edukacyjne

Materiały edukacyjne

Poniżej prezentujemy materiały edukacyjne przygotowane przez nas oraz zaprzyjaźnione organizacje.

Порадник споживача

Problemy konsumenckie w dobie epidemii koronawirusa – pytania i odpowiedzi

Mam prawa i nie zawaham się ich użyć

Część I – „Mądry senior przed szkodą” – Konsument senior a reklamacja

Część II – „Mądry senior przed szkodą” – Konsument senior w internecie

Część III – „Mądry senior przed szkodą” – Konsument senior na rynku usług telekomunikacyjnych

Część IV – „Mądry senior przed szkodą” – Konsument senior na pokazie

Świadomie wchodzę w rynek finansowy – Poradnik dla młodzieży dotyczący wybranych zagadnień internetowych

„Chodź opowiem Ci bajeczkę” – Twoje prawa konsumenckie

„Mam dla Państwa wyjątkową ofertę” – czyli jak nie dać się oszukać przez akwizytora

Szkoła z TVP: Podstawy przedsiębiorczości – klasa 3 ponadpodstawowa 

Szkoła z TVP: Podstawy przedsiębiorczości – klasa 2 ponadpodstawowa, lekcja 1

Szkoła z TVP: Podstawy przedsiębiorczości – klasa 2 ponadpodstawowa, lekcja 2

Szkoła z TVP: Podstawy przedsiębiorczości – klasa 2 ponadpodstawowa, lekcja 3

  • Mapa strony
  • Kontakt
Ta strona wykorzystuje pliki cookies dla poprawienia dostępności. Pliki cookies mogą wyłączyć Państwo z poziomu swojej przeglądarki. Więcej informacji tutaj.
Mogą Państwo zapoznać się z naszą Politykę prywatności klikając tutaj.
© 2022 Stowarzyszenie Ochrony Konsumentów Aquila. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Accessibility by WAH