Miło jest nam poinformować, że właśnie uruchomiliśmy portal https://e-konsument.com. To innowacyjne bezpłatne narzędzie on-line, które wspiera konsumentów m.in. gdy chcą reklamować produkt lub usługę, rozwiązać umowę, gdy zgubiono ich bagaż itp. Portal powstał dzięki wsparciu finansowemu Narodowego Instytutu Wolności, uzyskanego w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich 2014-2020
Wystarczy jedynie dostęp do Internetu, żeby w przystępny i jasny sposób natychmiast uzyskać poradę konsumencką. Z serwisu bez problemu mogą korzystać również osoby z niepełnosprawnościami – strona przygotowana jest zgodnie ze standardem WCAG 2.0.
Portal https://e-konsument.com automatycznie generuje poradę prawną, która zawiera konkretne kroki, jakie konsument może podjąć w danej sytuacji. W przypadku bardziej skomplikowanych spraw (np. wymagających analizy np. wymagających analizy dokumentów), konsument otrzyma informację, gdzie może szukać bezpłatnej pomocy.
Po wejściu na https://e-konsument.com, konsument jest proszony o zaznaczenie odpowiedzi na kilka prostych pytań dotyczących jego problemu. Wybrane odpowiedzi utworzą tzw. ścieżkę decyzyjną, na podstawie której serwis natychmiastowo wygeneruje poradę. Odpowiedź można wydrukować lub pobrać w formacie PDF.
Portal https://e-konsument.com to nowoczesne narzędzie, które wzmacnia istniejący system ochrony konsumentów – zwiększa świadomość prawną konsumentów, ułatwia zdobycie wiedzy oraz wspomaga ochronę i skuteczniejsze egzekwowanie praw przez konsumentów w sporach z przedsiębiorcami.
Zapraszamy do korzystania z https://e-konsument.com!
